Kızlar benım de Glukoz kahvaltıdan 1.5 saat sonra yapılmıştı 64 çıktı normal sınır 70 dıyordu benım de düşük doktor sorun degıl kan beklerse düşük çıkar dedı de ben kafaya taktım nasıl yukselır bılmıyorum karpuz yıyorum bol bol tatlı yıyorum anlamıyorum