Mucize0 normalde 3. Aydan sonra yatış pozisyonu önemli diyolar doktorada sormuştum son gittiğimde yatış pozisyonu ne kadar önemli diye çünkü sola yatmaya alışık değilim ve sola yatmak için direniyorum tüm bedenim uyuşuyodu düz yatmamaya çalışıyorum bazen düz yattığımı farkedip uyanıyorum gece ama bu çok problem değil paniklemeyin bi doktor yorumu okumuştum gece düz yattığınızı farkettiyseniz sola dönün yazmıştı ben sola yatmaya alıştım 10. Haftadayım çok zor gelirse biraz sağa yatıyorum sonra tekrar dönüyorum sola yinede çok ağrının falan oluyosa hamile destek yastığı kullanın yada kendiniz havlu battaniye gibi şeylerle destek yapın iki yana oda bana iyi gelmişti