Zelis_ozdrgn Bebek7272 bende 17. Haftadayım canım böyle kıbırdıyo gibi bağırsak hareketi gibi hissediyorum ama tekme vs daha yok ilk gebelikte geç olur diyorlar bakalım
minikpanda0_ Bende 16 haftalık hamileyim 14’ten beri hissediyorum pıt pıt gibi özellikle sol tarafıma yattığım zaman. bağırsak hareketidir diyenler oluyor ama değil çok eminim
Bebek7272 Zelis_ozdrgn benim ikinci ama ben onları hsetim zaten ya kıpırdama falan diğerlerini ne zaman hisedicem onu merak ediyorum