Kızlar 38. Haftamdayım sıcaklara da denk gelmesi sebebiyle de aşırı ödem ve şişkinlik oldu günde en az 3 lt su içiyorum en az 4 bin adım atıyorum ödemler benimle kalmaya devam ediyo 😂 normal doğum yapmayı düşünüyorum inşallah doğumda bir sıkıntı olur mu bu ödemler şişkinlikler tecrübesi olan var mııı????