Auri Kızlar selam Bugün 32. Hafta kontrolüm vardı bebeğim 31 haftayla uyumlu çıktı Doktorum biraz küçük bi bebek olabilir dedi diğer kontrolüme kadar bebeğime haftasını yakalatabilir miyim? Büyümesini hızlandırmak için önerileriniz var mı ? Neler yemem ne yapmam lazım?
Yazmelegi_ Auri bizimde tüm ölçüler bir hafta gerideydi hatta dogum yaptığında bebek 37+1 di ben 38+1 de doğum yaptım bi sıkıntı olmadi
Eliffbaby Auri dün 32+0 da 1900 grdı sınırda proteine yüklen dedi dikkat ediyorum on güne gideceğim bakalım sizin kaçtı kilosu?
Minikeller38 Auri ilk oğlum 3 hafta karın geriliği vardı doktorum gevrek nesquik , ev peyniri , köy sütü , kuru yemiş , meyve ağırlıklı beslen demişti canım . 1 haftaya düşmüştü doğum zamanım yaklaşınca sezeryan oldum oğlumun kilosu iyidi .
Zeynepackgz Yazmelegi_ bnmde hamile kaldım kapalı hem bı gafta geriden söylüyordu belki geç dollenmeydi bilmiyorum hala bı hafta geriden söylüyor ama sorun yok diyor kilo olarak ama bakıyorum internetten veya burdan bı hafta geriden değil kilo olarak sizinki de öyleydi bnce
anneolmakneguzel_ Gizem1504 nesquik sağlıklı bile değil onunla alsa ne olur🤣🤣 hayatım muz ye avokado ye saglıklı alternatifler ye
Yazmelegi_ Gizem1504 valla brn muz avokado kaşar neler yedim ama son zamanlar nesguik yedim baktık kilo alıyor o şekilde devam ettik
Auri Minikeller38 Ay çok sevindim İnşallah bizim de öyle olur Çok geride değiliz ama üzdü ister istemez Dediklerinizi ben de yapayım
Eliffbaby Auri bizim boy da 42 cm . Benim çok hızlı yürüdüğümü gördü tez canlıyım biraz daha sakinle dedi bu kadar hareketli olursan bebeğe besin gitmez dinlen yavaşla dedi. Her gün mutlaka süt yoğurt özellikle yumurta tüket dedi. Burda göbek kaşarın kilo aldırdığını duymuştum onu da kahvaltıma ekledim ceviz ekledim düzenli yemiyordum her gün mutlaka meyve yiyorum yoğurt da düzenli tüketmeye başladım. Ya genelde yediğim şeylerdi ama çok düzenli değildi
anneolmakneguzel_ Auri hiç bşy 😂 o ölçümler çoğu zaman tutmuyor. İki hafta geri iki hafta önde problem teşkil etmiyor herşeyi iyi dediyse
Auri anneolmakneguzel_ Öyle tabi de yine de moral bozuyor ister istemez 2 falan olur diye beklemiştim bu kontrolde
Gizem1504 anneolmakneguzel_ benim kilo ile ilgili sorunum yok nesquik senelerdir ağzıma sürmedim elimden geldiğince yiyorum birçok yerde denk geldim ondan sordum :)
Gizem1504 Yazmelegi_ anladım bende bir çok yerde duydum şaşırdım kilosu gayet iyimiş sağlıkla büyüsün