Auri Kızlar selam Bugün doktor kontrolüm vardı Doktorum bebeğimin makat gelişli olduğunu söyledi 38e kadar bekleriz dedi Sizin de böyle olup sonradan pozisyon değiştiren bebişleriniz oldu mu Değiştirdiyse ne yaptınız yardımcı olur musunuz 🥹🙏
seymaseda Auri Oğlum öyleydi 38 haftaya kadar bekledik dönmedi sezeryan oldum mecbur şuan 3 yaşında 32 haftalığız kızkardeşini bekliyoruz 🌸
Kvsr46kvsr Auri benim bebeğim dönmemişti, son ana kadar bekledik ama döner diye. 38+2 de sancım ve açılmam başlayınca sezaryen olmuştum. 32 erken bi hafta zaten daha, dönme ihtimali var
Auri Kvsr46kvsr Bana da 38e kadar bekleriz dedi doktorum ama çok ümitli konuşmadı O yüzden sormak istedim
seymaseda Auri Amin inşAllah teşekkür ederim 🌼 inşAllah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
Neslicavusoglu Bende 32 de makat gelişti bugün kontrolüm vardı 35+4 baş aşağı dönmüş. Hiç bir şey de yapmadım dönsün diye 38e kadar dönüyorlar. İlk hamileliğimde 32 de baş aşağıydı bu geç döndü. Kendileri seçiyor nasıl gelmek istediklerini ☺️ Sizinkide döner inşallah tez vakitte