Kızlar selam, benim satım 30 hazirandı. Döngüm uzun 35 gün, geçtiğimiz 2 ay ovülasyon testlerimde tahmini ovülasyonum 18 20’sine denk geliyor. 2 gündür test yapıyorum laboquick ovülasyon ile t çizgisinde hiç işaret yok. Bu normal mi? Sanki ufakta olsa çizgi olması gerekiyordu bu tarihe göre