prensesinannesii1 Kızlar testi yaptığım saniyede ikinci silik çizgi gibi bi şey çıktı bu test yalancı pozitif veriyo mu ?
Nevagibi prensesinannesii1 belli belirsiz birşey görünüyor ama buna güvenip gebesiniz diyilmiyor maalesef, kaldı ki silik çıksada denmiyor benim baya belirgin silikti ama bugün tekrarladım testi negatife döndü :( en iyisi kanla takip etmekmiş
Pandapella prensesinannesii1 benimde çok silik çıkmıştı guvenemeyip 3 tane daha test yaptım hepsinde çıkınca kan verdim bazen bozuk çıkıyor diye guvenemedim başka testin varsa yap bence onda da çıkarsa kan ver 🌸
sevvalklc Çok beklersen veriyor diye biliyorum ama ben çizgi göremedim fotoğrafta belli olmuyor bence
prensesinannesii1 sevvalklc beklemedim ya yaptığım saniye çıktı , silik çizgi var aslında fotoğrafta da görünüyor gibi ama göremedin mi ya demek ben öyle görüyorum
prensesinannesii1 Hayriye_5260 anasayfada en solda 3 çizgi var oraya bas orda resim yükle diyor resmi yükle altta link var onu kopyala sonra direk mesaj yazdığın yere yapıştır
prensesinannesii1 Nevagibi ya evet çok haklısın ama ben çok geçti regl olmadım hala o yüzden şüphelendim ama bi tane daha alıp deneyeyim başka marka
Pandapella prensesinannesii1 evet eczaneden erken gebelik testi diye almıştım ve dayanamayıp zamanindan da önce yapınca testi guvenemedim bozuk mu acaba diye düşündüm
prensesinannesii1 Pandapella aaa ne güzel hayırlı olsun, bende başka test alıp deneyeyim o zaman bakim onda da çıkacak mı bazen adet olacağına yakında pozitif gösteriyorlarmış da
Pandapella prensesinannesii1 evet betan yükselirse test pozitif çıkıyor tamamen senin hormonlarinla alakalı
prensesinannesii1 Pandapella insan bu hissi önceden yaşasa dahi tüm her şeyi unutuyo tamamen sıfırdan başlıyorsun :) yani kızım olmasına rağmen her şeyi unuttum gibi
prensesinannesii1 Pandapella ama mesela 20 Hazirandı korunmasız ilişki tam adete yakındı , olsaydı daha koyu çıkması gerekmez miydi testin ?
Pandapella prensesinannesii1 döllenme ve tutunma nerdeyse 1 ay sürüyor diye biliyorum beta anca yukseliyor kanda çıktığında 4 haftalık olmuş oluyor bebisko çok bilgim yok ama