Sivasgelini Doktor bir sürü krem verdi fitil verdi ama yok her geçen gün daha da kaşınıyor ve yara oluyor kanıyor 35+2 deyim başına gelen var mı önerisi olan dayanamıyorum
eylusko Sivasgelini ilk gebeligimde yaşadım birsuru şey kullandim . Akinti da dahil . Doktor artık yapacak bisey yok doğum yapınca geçecek dedi . Gerçekten doğum yaptım ve anında geçti