betus_99 Merhaba 5+3 haftalık hamileyim henüz kontrole gitmedim doktorum haftaya gitmemi söyledi. Genellikle tansiyonum düşük gibi halsiz oluyorum ve baş dönmem oluyor bu normal mi bir de gaz sorunum var gibi rahim büyüdüğü için midir bilgisi olan var mı
Hamisannee betus_99 ilk trimestirde gaz olması normal artan progesteron östrojen hormonu sebebi ile hazımsızlık gaz kabızlık oluyor bol meyve sebze tüketin
Pamiramsi Gaz sorununu bilmiyorum ama tansiyonum hamileliğim boyunca 9/5’ti doktorum her seferinde tansiyonun düşük olması çok iyi dedi, o konuda endişeniz olmasın eğer yükselirse korkun 🫶🏻
erikarpuz Pamiramsi tansiyon düşükse protein kaçağı olmaz değil mi benim hep 12/7 çıkıyor ama erken ödem olmaya başladım 26. haftadayım 20den beri ara ara ayaklarım çok sisiyor oturarak çalışıyorum ama yine de korkuyorum 😢
Pamiramsi erikarpuz bende sıkıntı olmadı ve aynı ödem sorunu bende de var hatta uyuşmaya kadar gidiyor artık, doktor normal diyor doçent doktorum, içerde devamlı bir baskı var ve bu baskı hiç azalmıyor giderek artıyor o yüzden o ödemler uyuşmalar normal diyor
betus_99 Hamisannee peki kasık ağrısı da normal midir tutunma aşamasında ağrıdı evet ama şiödi de biraz ağrıyor