Kırmızı olanını kullandım 34. Haftaya ladar ama yinede catladım🤯kadın dogumcum görünce çok çatlamıssın lierac tavsiye ediyorum daha 1 ayın var al kullan dedi. onuda alıp tam sürmeye basladım doguma gittim acil 😆 kısmet olmadı.
İlk aylardan beri lierac kullansaydım bence çatlamazdım pahalı ama etkili