Merhaba arkadaşlar. 14.haftam doldu. Demir eksikliği var biraz. Bu yüzden sağlık ocağı da riskli gebelik olarak kaydetmiş. 3. gebeliğim öncekilerde böyle bir şey olmamıştı. Sorunum ise demir ilacı kullanamıyorum. Ne zaman içtiysem kustum. Normalde mide bulantım yok ama demir ilacını içince oluyor. Acaba başka türevini kullansam yine aynısı olur mu? Haftaya doktorumla konuşacağım. Benim gibi yaşayan var mı?