durukrl dikiş ağrısı tabiki oluyor ama asla dayanılmayacak gibi değil daha çok hareketi yürümeyi zorlaştıran bi acı diyebilirim ben dikiş ağrısından ziyade gaz sancısı çok çektim ben bol bol hareket ve bol sıvı almak çok önemli sütüm ilk günden itibaren geldi ama aşırı azdı bebeği doyurmuyordu o yüzden mamayla destekledik ama şuan 5.günümdeyim sütüm gayet yeterli