Alminakaanucaak Özel hastane olduğu halde haber dahi vermeden bir anda görevi bırakan doktorum.Hastanede başka doktor olmaması.Ayni hastanenin başka bi ilçedeki doktoruna yönlendilmemiz ve doktorun son 1 hafta kala kutu kutu ilaç yüklemesi hangisine takmalı şimdi kafayı cidden bilemiyorum kendi doktorum değerlerim yerinde olduğu için şimdiye kadar ilaç kullandirmadi şimdi bu saaten sonra ne yapmali😓
SevgibiR Alminakaanucaak yüksek olan neymiş acaba kullanma istersen bı hafta kalmış ztn bana da gribim diye antibiyotik ağrı kesici şurup yazmıştı aldim ama icmedim valla 😹üç gün sonra geçti ztn
260814 Alminakaanucaak körü olmş sizin için giden doktorun numarası faln Yokmu arayıp konuşun belki yakın bi hastaneye gitmiştir
Alminakaanucaak Yüksek olan derken anlamadim kullanmayi dusunmuyorum bende bi oneminin olcagini dusunmuyorum bu saaten sonra ama yeni gittigim doktorun gazabindan korkuyorum degerlerinden anlarim kullanmadigini dedi resmen 😓
SevgibiR Alminakaanucaak vay çakal Dr 😹😹 valla bilemedim yüksek olan derken ne sorun varmış tiroid mi kan mi ne ilaci yazdı yani
Alminakaanucaak Kronik astim hastayım çocukluğumdan beri onunla ilgili bide kansizsin dedi simdiye kadar gittim doktorun aksine bunlari solemesi bide son dk doktorun attigi kazik resmen beyin sarsintisi yasatti