2cocuk2kopek Momdenizzzz 31 den beri öyleyim canım bende 33+2 oldum 😬 kasılmalar sancılar var ama açıklık vs yok
Deleted33000 Momdenizzzz ben yaşamıştım canım tam 37haftada nst de düzenli sancılar çıkıyordu ama bebek hala yukardaydi bı gece hastanede yattım serumla sancimi kestiler 39+6da doğum yaptım