Kızlar bebeğim 2 haftadır kilo almıyor, dün 37. Hafta ölçüme gittim 2400 çıktı 2 haftadır aynı karın çevresi büyümemiş, kan akımı suyu nst hareketleri normal, doktorum haftaya da gelişmezse sezeryanla alırız dedi, aynı durumu yaşayan var mı? 2500 kg altı doğup sağlıkla taburcu olan sıkıntı yaşamayan var mı tecrübelerinizi bekliyorum, doktorum yemenle alakası yok dedi ama benim yapabilceğim bişi var mı daha önce yaşayıp beslenme ile çözebilen var mı??