ErsBegAs Tamam evet 36 oldum artık tüm tuşlara basabilirim mi? 🤣 (Zaten basmıyormuş gibi) 🤣 gidiyorum ben top üstünde zıplamaya 🤣 Siz de yaptığınız taktikleri atıverin yahu 🥹🤣
SuEr_Tu1512 ErsBegAs Bebe doğunca yorulcan zaten kendine niye işkence ediyon, yat uyu😂 Sen naparsan yap, o vaktini biliyor daha gelmiceeekkk 😂🫢
GirlandBoy_Mom ErsBegAs bence ne yaparsan yap herşey aniden gerçekleşiyor canım mesela ben sadece çömelip kalktım doğum sırasında 3 cm den 7 ye çıktı 2 saatte sonra 1 saat içinde de doğurdum
Deleted33000 ErsBegAs yürüyüş ilişki sıcak duş ve actovation labor sporunu düzenli yap ben bunları yapıyordum doğuma yakın bide evimde tadilat olmuştu temizlik yapmıştım ama kendini benim gibi çok yorma doğumda ıkınamazsin bide ilk çocuk mu aşko
baharalper ErsBegAs biz de tam 36 olduk bugün ama daha erken değil mi ya dünden beri regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor günde iki üç kere, ekstra bir şeyler yaparsam da erken gelirse diye korkuyorum 37yi görseydik😅
yilma ErsBegAs ahahahaha 😂ben biliyorumki kendimi yırtsam da bebiş ne zaman istese o zaman gelecek 😂o yüzden ne yapıyorum bekliyorum 🤰sabaha kadar zaten 1 gram yatamıyorum
yilma ErsBegAs kız ha 5 gün önce ha 5 gün sonra illa çıkacaklar😂orda ömür boyu kalacak değiller ya keyfine bak bol bol gez ye iç yat
ErsBegAs GirlandBoy_Mom ben de bol çömelip kalkıyorum dün duşta yaptım sonra adet sancısı gibi geldi azıcık 🤣
GirlandBoy_Mom ErsBegAs kız bi sabret en azından 37 ol bak benim ki 30 larda acele ediyordu sonra 36 oldu sancılar gitti dün de kakasını yapmiş ve kordon dolanmış bir tür boynuna
ErsBegAs GirlandBoy_Mom ya işte ben de ondan hemen diyorum 🤣 zaten 37 olacak bak gör hatta 40ta gelecek ama bir umut
ErsBegAs baharalper benim doktorum erkenden başlattı bana bana erken değil baciko 🤣 bana hemen gelsin 🤣