Nevagibi Novacheck bildiğin net silik bir çizgi çıkarttı 3 dk içinde bugün awox yaptım hiç çızgı çıkmadı, first test kaset testinde de hayalet çizgi çıktı muhtemelen oda yanlış sonuç veriyor
Nevagibi ahsenimdeahsenim öyle yaptım dün kanda verdim ama bu sabah dayanamadım tekrar yaptım anladım ki negatif sonuç gelecek
Mirayy_21 Nevagibi merak ettim E nabızda kontrol edin Sağlıkla olur inşallah 🙏 içimden bi ses var gibi
Nevagibi dilarakocc çok hassas değildir belki bilemedim dünkü testte bariz çift çizgiydi awoxta tık yok kasettede hayalet gördüm ama first test yanlış çıkartıyo dediler hiç birine güven olmuyor ama kendimizi tutamayıp yapıyoruz
Nevagibi Mirayy_21 kontrol ettim hala yok yoğunluktan sisteme geç düşer demişti, dün umutlandım baktıgım zaman birçok belirti de var ama inşallah vardır pek umudum kalmasa da :) Teşekkür ederim 💖
Zamazingo Efendininannesi bence de pozitif balım ertesi güne silik olması normal üstünde bile yazıyor 5 dakikadan sonra çıkan sonuçlara aldanmayın diye ertesi güne yok olabilir o yüzden. İyi düşün iyi olsunn 🩷💙