Kizlar o kadar korkuyorum ki suan…
37.Haftamdayim, basit bir migde bulantisi yüzünden hastaneye geldim
Ne olur nolmaz bi baksinlar dedim. Bu aradada aylardir müthis ödemim var ayaklarimda, ne yaptiysam inmiyor.
Her neyse idrarimi, kanimi verdim, nst yaptilar ve hastanede saatlerce bekledim, doktorla konusmak icin. Tam 4 saat sonra beni iceri aldilar. Benim sinirlerim ziplamis zaten, ayar verip eve gidicem. O düsünceyle girdim odaya. Bide bana demezler mi hamilelik zehirlenmesinden süpheneliyoruz. Yarin bütün bas hekimler toplasip konusucaz ve büyük ihitmale en hizlisindan mecburi sezeryan olucaksiniz. (Almanyada prosedür öyleymis) O an o kdr sok oldum ki bakakaldim. Sezeryan olucagni zaten biliodum ama bu kadar cabuk beklemiodum. Bu gece mecburi hastanede kalmaliyim. Yarin herseyi kararlastiricaklarmis.
Lütfen kizlar lütfen minik kizim icin benim icin dua edin. Sezeryandan hele ondan sonraki sürecden o kadar korkuyorum ki, bacaklarim heryerim titriyor.😭😭😭😭 ben kendimi hic hazir hissetmiyorum kizlar.
Kimin duasi kabul olur bilinmez o yüzden lütfen allah rizasi icin bizim icin dua edin.