Ceyk 1umutturyasamak benimde diş etlerin şişip fırçalarken kanıyordu. Gargara yapıyorum tuzlu su ile çok iyi geliyor. Birde sanki bütün dişlerim ağrıyordu kalsiyum kullanmaya başladım çok şükür hepsi geçti
1umutturyasamak Ceyk belki kalsiyumdanda kaynaklanablr ama benm çenemde yer kalmadığı için baska yerde diş cıkmaya calışıyormuş ve diş etimde apse yapmş
Cansn 1umutturyasamak yaparlar canım. Ne işlem gerekiyorsa yapılır. Dayanamayacak gibiysen git boşuna çekme.
Ceyk 1umutturyasamak çene yapınız dar o zaman çekilecek ya da gömük olan alınacak benim 20 linkler gömük doğumdan sonra alınacaklar çok zor
Cansn 1umutturyasamak başka yere git o zaman. Bir çok yaptıran kişi var. Benimde dişim çekilecek doktor sorun olmaz ama sonrasında parol dışında ilaç alamazsın dediği için gözüm korktu.
Elemon 1umutturyasamak ben kanal tedavi yaptım, bir şey olmadı canım diş ağrısı daha kötü Doğumu tetikliyor tedavi ettirmekte fayda var
Kbrasuer Canım benim arkadasım da öylemiş dogum sancısı alermi da olabilir senin gibi kız naptıysa geçmedi son haftasındaydı doğum yaptı bence bi doktora git dişindeki intihap bebege geçebilir
reyhansahin033 Servetruken bebeginize bir zararı oldu mu diş dr bana da antibiyotik verdi kullunmukta tereddütte kalıyorum ama ağrısına da dayanamıyorum