Kızlaar, dün muayenede çatı muayenesi oldum 39+1 im bugün. Çatı muayenesi sonrası 1.5 2 cm açıklık var ama 1 2 gün daha bekleyelim biraz daha insin demişti. Dün sabahtan beri sancım var 10 dkda bire düştü artık ama katlanılabilir düzeyde. Varmı böyle doğum yapan daha ne kadar 10 dkda nir sancı gelcek bilemiyorum ilk doğumum 3 4 saatte bitmişti bunda birgündür 10 dkda bir sancı geliyor yoruldum