ozgurhayalim Kızlar 15. haftanın içindeyim. 3 gündür rahimde zannediyorum bi ağrı var. Sizlerde de bu haftalarda böyle bir durum oldu mu? Uzanınca geçiyor ayağa kalktıgımda tekrar başlıyor.