4631 merhaba hicbirseyi düşünmeyin inanın herşey çok güzel geçti bu benim ikinci dogumum Sinan hocayla . İlkindede çok çabuk ayaklandim bundada öyle oldu eli çok hafif ilgili ve bilgili biri herkes öyleydi iki doğumumda da çok memnun kaldım . Zaten anestezi olduktan sonra sonta takılıyor hissetmiyorsunuz . Çıkarılırken de acı olmuyor hiç korkmayın