nerayaren Sprial taktırmaya düşünüyorum sağlık ocaklarında yapıyolar mı veya devlet kadın doguma randevu alsam aynı gun ıcerısınde yapıyolar mı süreç nasıl işliyor uyuşturmalımı oluyor acısı oluyormu bilenler yardımcı olabılır mı?
Birisi00 nerayaren Devlet hastanesinde takıyorlar. Uyusturuyolarmı bilmem ama karnında baya sancı oluyor takilirken