Yogurtlupilav papatyakokulugece fena değil bayılmadım açıkcası pişik performansı iyi ama sızdırıyor malesef. Goo.n çok iyiydi ama Türkiyeden çekiliyormuş
sevaldqn1 papatyakokulugece ilk kızım 20 aylık ilk günden beri molfix kullanıyorum çok memnunum 2. Bebeğime de molfix ile başladık diğer markaları da ben pek sevemedim🫠