Normal doğumda bazılarında kesik atılıyormuş bebek rahat çıksın diye bazılarında ise açılma iyi durumdaysa yapılmıyormuş bu. Bu korkulacak bir şey mi ? Çevremde bi kaç arkadaşımdan duyduğum anüs bölgesine kadar yırtıldı diye muhtemelen yanlış ıkınmaktan olmuştur diye düşünüyorum. Ama kesik farklı bir durum sanırım bebek ters gelirse veya kilolu olursa biraz daha fazla kesik atılıyor diye biliyorum. Bu konu hakkında ki düşüncelerinizi alabilir miyim tecrübeli olanlardan 🙏 Normal doğum yapacak olanlar korkmasın kusura bakmasın korkutmak istemem tabi ben sadece bana da bilgi olsun diye açtım postu 🙏