Merhaba hafta olarak 35+5 teyim.İlk doğumum olucak.
Normal doğum istiyorum ve süreç bu şekilde ilerliyor.Doğum yapanların çoğu doğum esnasında nefesi kontrol etmenin doğru nefes almanın öneminden bahsediyor.Hamileyken hazırlık yapmak veya bilinçlenmek gerekiyor evet.Çok fazla yerde atölye,video,yazılar mevcut ama sizlerin tavsiye ettiği bir kişi,yönerge vs. var mıdır merak ediyorum.Tecrübeli arkadaşlardan bilgiler duymak isterim. 🌸