dilek1 bende 12 haftalikken cikolata yemistim yarin da yiycem insallah görelim artikk 😂😍 tahminen bize kiz demisti ama yarin netlesir insallah dua edin yeterki saglikli olsunlarda yavrularimiz 🙏🏻 Allah kucagina saglikli bi sekilde almayi nasip etsin canim cok sevindim bizim gönlümüzdende kiz geciyor ama yinede saglikli ve hayirli evlat olsunda kiz erkek farketmez 😍💕💕