Kızlar 36.haftamdayım kendimi bi huzursuz gibi hissediyorum ağrılarım oluyor bacaklarımda karnımın altında ve belimde daha nst ye bağlanmadım bunlar bi belirti olabilir mi daha çantamı hazırlamadım vajinamın üstünde bir şey geziyor gibi hissediyorum kanala mı giriyor yaşayanlar var mı