Evett ben 0-3 ay ve 3-6 ay olarak aldım her şeyini, tulum-takım-zıbın vs. Diyelim elimdeki 0-3 aylar kirlide, 3-6 giydirsem biraz büyük olsa ne olacak sanki. 0-3’ ü ne kadar süre giyebilir bilmiyorum sonuçta ama 3-6’yı elbet giyecek 😄
Bir de benim bebiş biraz iri, iyi de olmuş 3-6 da almam