Kesinlikle fetal DNA, ücreti biraz pahalı. Bazı araştırma hastaneleri yapabiliyormuş. Sanıyorum yine ücretli ama daha uygun. Yaptıranlar zaten mutlaka bilgi verir. Benim doktorum direkt Fetal DNA ya yönlendirdi güvenilirliğinden dolayı. Ama kimin yaptığı da önemli. Ben de son kararımı veremedim. Karar verdiğim firma hakkında bir kaç olumsuz yorum okudum. Kafam karıştı yine.