Aysglshn Kızlar 37 haftalık hamileyim 3-4 gün önce başladı ilk karın altım kaşınmaya kabarmaya başladı sonra yukarı doğru yayıldı bacaklarıma iniyo sanırım yarın cildiyeye gidecem inşallah bu durumu yaşayanınız var mı çok kötü yaa kaşınmaktan ölcem
_2baby1mom_ Bende 37 haftalık hamileyim 2 gündür feci şekilde kaşınıyorum pazartesi doğumum var inşallah bi sorun olmaz