Rmysa3535 Evet şehir hastanesi sürekli panik halde bekliyorum bende bebeğe bişey olursa diye. Yeni bakanlık prosedürleri sezeryan yasağı durum bu şekilde benim gittiğim hastanede böyle yani, insanları özele mecbur ediyorlar. İnşallah sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏