Es39 öncelikle geçmiş olsun bende serklajlıyım ben olmadan önce çok araştırdım yetersiz bir rahim ağzı varsa serklajlı da dediğiniz gibi abdominal yapıyorlar çünkü rahim ağzı o dikişi tutmuyor Buda ayrı bi seçenek olarak var hatta bildiğim kadarıyla hamile kalmadan da yapılabiliyor diye gördüm yanlış hatırlamıyorsam serklajdan önce araştırmıştım , 24. Haftadan sonra ve öncesi yaşayan çok bebekler var , Rabbim sağlıkla sıkıntısız bir şekilde sizi kavuştursun inşallah neden olmasın dua edin İnslalah daha erken kavuşursunuz inşallah toparlanmaya bakın 💖💖🥹