elifnusret Plesenta previa olduğu için erken alacak doktorumuz 37+5 de bu zamanlarda doğum yapacak olan var mı bide sezeryan olacak yanıma ne almalıyım genel mi oldunuz spinal mi kafamda deli sorular 🫠
tahamommy elifnusret bizde 30. Haftadayız ve hala plasenta previayız 🥹 previa olanları genel anestezi diye duymuştum ben doktorunuz seçimi size mi bıraktı acaba
minicikanne elifnusret Benimde bugün sezaryen olacağım kesinleşti. 28 Temmuz’a gün aldık. 38+4 oluyorum.
Elisasu123 elifnusret İlk gebeliğim de plesenta previa olarak spinal dogum gerçekleşti 37+5 hersey güzel gecmişti Rabbim kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
elifnusret Yenibirannee nasıl bi yol bizi bekliyor ameliyat sonrası peki hemen ayaklanabiliyor muyuz ya da bebeği nasıl besleyecez mama mı vermek gerekiyor
Yenibirannee elifnusret benim hemen sütüm gelmişti emzirdim mama vermedim 🌸 ilk yürüyüşü ameliyattan 6 saat sonra yapıyorsunuz ben ilk yürüyüş sonrası kendim aldım emzirdim hep bebeğimi sürekli yürüyüş yaptım
elifnusret Yenibirannee peki ameliyat ne kadar sürüyor bebek sizden ne kadar önce çıkıyor o süre zarfında beslemek gerekiyor mu
aylisinannesi Spinal olmuştum çok rahat geçti. Baş ağrısı vs yaşamadım. Benim hem previa hemde koca miyomum vardı hepsini aynı ameliyatta gerçekleştirdi uyanıktım. Bebegi emzirme konusunda bilmiyorum bizimki küvöze götürülmüştü direkt
losbalikos aylisinannesi benim de 6.5 cm myom ve previa totalis var. Sürecinizi biraz daha ayrıntılı anlatır mısınız? 🥺
Yenibirannee elifnusret hayır max 40 dk kadar sürüyor zaten sezaryan başladığından 10 dk sonra bebeğinizi gösteriyorlar çıkmış oluyor geri kalanda dikiş sürüyor. ben odaya çıktıktan 15 dk sonra bebeğimi getirdiler hemen emzirdim
elifnusret minicikanne benimde düzelmedi bende 38+5 de olacam 27 sine gün verdi 🥹 bir gün var aramızda
tahamommy minicikanne beni erken doğum olur diye korkuttular ya 🥲 maşallah sizin baya doldurmuş zamanını sağlıkla gelsin
minicikanne tahamommy benim bir sıkıntım olmadı. Kanamam olmadı. İlk dediler açılmış kenara çekilmiş, en son vajinal bakınca açılmamış normal olmaz dedi doktorum. İlki normal olup ikinci sezaryen olunca doktorda üzüldü.
minicikanne elifnusret Bana ilk açılmış gibi dediler sonra vajinal muayene olunca açılmamış sezaryen olucak dediler. O yüzden baya üzüldüm. Bide ilk doğumum normaldi. Kısmet böyleymiş. Hakkımızda hayırlısı.
Emneyldzlarr_50 Benim de 31 Temmuz 38+6 sağlıkla gelsinler bebeğim aşağladığınj hissediyorum bir şey olmaz inşallah
tahamommy minicikanne benimde şuanlık hiç bi sıkıntım yok 30. Haftadayım inşallah zamanında olur herşey 🥹