aleyka benimde o haftalarda öyleydi hiç aklıma gelmedi de doktoruma sormak o sırada biz bide domuz gribine yakalandık o hamile halimle neler yaşadık ona bağladım ama serumsuz geçmemişti bağırsak düzenleyici takmıştı düşük dozda öncesi belirti demiştik hatta