minikmucizemm__ sinemmss benim göğsüm de kaşınıyor her ikisi hem de muhtemelen büyüdükleri için ve süt bezleri geliştiği için öyle düşünüyorum ve önemli bir şey değildir mesela karnımda da kaşıntılar oluyor o da büyüdüğü için
hamilesavis19 sinemmss şimdi birkaç tecrübeli arkadaşımla konuştum. Gebelikte kullandıkları çatlak giderici nemlendirici kremler önermişler doktorları. Etkili olmuş. Bu kaşıntılar da normalmiş, süt bezlerinden kaynaklı diyorlar.
ozlemeslemgoktug sinemmss benimde ilk düşüğü yapınca kaşınmaya başlamışti üç dirt senedir geçmedi kasiniyo kasidikca yara oluyo travazol krem sürüyorum bı kere sürünce üç dirt gün kasinmiyor
hamilesavis19 Selamlar benim de sol göğsüm fena kaşınıyor. Hatta koyu bölgenin etrafında hafif kabarma var. Nedeni ne acaba, tecrübe eden anne var mıı
Melike_mlke hamilesavis19 evet benim de tatlı tatlı kaşınıyor ve kaşıdıkça yara oluyor yani kaşınmamak daha iyi