30+2deyim herkes bel fıtığı olanlar Vajinal doğum yapamıyor yapanlarda da belde ciddi sorunlara yol açıyor diyor bi akrabamız da doktora fıtığı olduğunu söylememiş normal doğum yapmış doğumda zorlanınca doktor fark etmiş senin fıtığın mı var neden söylemedin diye kızmış bu durumu yaşayan var mı hangi doğumu önerirsiniz benim doktorum 8. Ayda karar veririz dedi ama ben devlette doğurmayı düşünüyorum onlar da fıtığın durumuna göre mi karar verecek yoksa önemsemeyecekler mi merak ediyorum