Ben orda doğum yaptım ayşe hanıma 2bucuk sene önce cok memnun kaldim. Fiyat diger hastanelere gore neredeyse yari fiyatiydi simdi yine oraya gidicem ama daha fiyat konuşmadik ve odalar inanilmaz kucuk asla bizi buyuk odaya almadilar nedenini bilmiyorum