Kızlar 33 haftalık gebeyim bugün idrar tahlili verdim bakteri basil çok çok yüksek çıktı (970) fitil ve toz verdi doktor onun dışında evde fayda edebilecek sıvı besin varmı bildiğiniz ?başına gelen varmı siz ne yaptınız bu durumda bir sıkıntı yaratır mı bebeğe sizce biraz tedirginim açıkçası 🥹