28+4teyim 4 sene once tup mide ameliyati olduğum ve karinda mudahale olduğu icin hep sezaryen olacagimi dusunuyordum drla hic konusmamistik 2 gün onceki kontrolde bu durumun vajinal doguma engel olmadigini soyledi dr.um tabii ben şok 😧😯🤣 hic hazirlamadim kendimi bu fikre hep ihtimal disiydi benim icin ama yaşım 39 ve hipertansiyonum da var o yuzden dr 38e kadar bekleyip duruma gore bakacagiz dedi ama ben cok heyecanliyim haliyle ☺️ bakalim insallah saglikla gelsin hepimizin bebikleri😍