Kızlar 22+4 üz, vajinamda bakteri ve doğum kanalımda sıvı görüldü doktorum fitil yazdı hem bagırsak yoluna hem vajinaya ayri 2 tane. Amma kullanınca inanılmaz yanma oluyor neden ola bilir acaba? Temizleniyo falan diye mi yoksa acaba başka bi şey ola bilir mi ne yapmalıyım?