Essraa2 Ba-mu ya bana biraz erken geliyor gerçi da 28in başındayız.. bi 30u geçmek lazım diye düşünüyorum
Sevdalinka_30 DrElf sen kulağı tersten tutanlardansın 🤣🤣şaka yapıyorum eğer uyguna bana denk gelseydi bekli ben de alırdım ama daha çok 6 Aydan sonra alayım diyorum
Essraa2 aysu2015 ben vala iki üç tulum dışında bişet almadım henüz :) ilkinde de hazirandı doğumum nisanda alışverişe çıkmıştım bundada martta başlamayı düşünüyorum:)
Cemrenin-yavrulari senayck canım benimde geçen hafta 28+3 deyken 1470 gr çıkmıştı doktorumda şekerden şüphelendi açlık tokluk birşey çıkmadı ama o sıvıyı içmedim. Kilosu boyu 3 hafta önde çıktı 🙄 seninde öylemi oldu haftaları kiloları aynı sayılır
Zeynpatak Essraa2 ben bitirdim alisverisi kafam rahatladi 😊biraz pimpirikliyim yetismicek etmicek diye . Bi yikayip utuleyip canta hazrlamak kaldi onun icin beklicem 1 ay kadar 😊
Sevdalinka_30 Zeynpatak en iyisini yapmışsın sen oh rahatsın keyfine bak ben daha yeni başladım geçen hafta ama lohusa çantası hazır olmalı aslında ben bu hafta yada diğer hafta hazırlamayı düşünüyorum ne olur ne olmaz 30 haftadayım
Yagmur9833 aysu2015 26+6 yız 45 le hamile kaldim su an 50 kiloyum bebişde 25 haftanin basinda gitmistim 930 gramdi 💓