Hanife001 bence git en azından parol serum takıyolar bırazda olsa kendıne geliyosun bnde cok fena yakalanmıstım hastaneye gıtmek ıstemıyodum ama gıttım ıyıkıde gıtmıssım cunkü bebek anne hastayken daha cok olumsuz etkılenıyomus boşa acı cekme derım😊 alternatıf olarak bn limonu zenfecıli ılıksuya karıstırıp içtim daha cok sıvı seyler tukettım.cok gecmıs olsun