Seyda-06 Bugün bi oğlum daha olacağını öğrendim allahın izniyle eşim babasının adı diye tutturdu ilkinde görüşmüyordum istemedim zar zor istediğim isim koydum ama artık direnmek istemiyorum koy madem dedim ama yanına bi ikinci isim bakıyorum babasının adı erhan. Şimdi mesela alper han gibi isimlerde bakıyorum yada erhan sonra olacak şekilde önüne bi isim kakar veremiyorum uyduramıyorum öneri verin lütfen
koseleyla Seyda-06 kayınbabanızın adı konulacak sanırım yanına ikinci isim istiyorsunuz peki ismi ne kayınbabanızın ona göre uyumlu bakalım
Tatli_bebek12 Seyda-06 babası yasiyormu ciddn hiç anlamadığım konu bu neden bana veya annesinin ismini koymak isterler acaba istemesinin sebebi varmi
Seyda-06 dlnyny erhan sonda olsun ki ilk isim genellikle kullanılıyor ya koymak için konulsun istiyorum kullanmak amaçlı değilde
Seyda-06 Tatli_bebek12 evet yaşıyor ilk oğlumdada sürekli benim adımı koyun ben babamın kini sana koydum diye eşime diretmişti. Ataerkil kafadalar
Tatli_bebek12 Seyda-06 çoğu erkekler aynı Ozaman benimkinin babası ölmüş ben tanımıyorum hiç adı Dursun Ali babasinin tuttu illa dursun koyacağım diye ya sanki tek babasının adı dursun bide yıl 2025 olmuş neden bu çocuk ileride ismini beğenmesin yani illa begenmiycek asla koymazdim çok karsiyim yani benim babamda ölmüş olsa yine onun ismini koymam her insan kendine özgü olması lazım
asena9 Seyda-06 Baran,Yaman,Doruk,Arda,Deniz,Rüzgar,Atlas,Kuzey,Tuna,Can,Emir bunlar Erhan isminin önünde hoş durabilecek isimler bence🌷
Seyda-06 Tatli_bebek12 yeni aklı yerinde gerçekten babalık dedelik görevlerini layıkıyla yerine getirmiş olsa neysede dicem kendi ağzıyla diyor bide benim adımı koy diye