ogretmennn 14 haftalık gebeyim ve biraz erken çuktı gönülüm sanki sizce çatlak kremine başlamalı mıyım? Başlayın diyorsanız marka öneriniz nedir şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 🤩
minikari ogretmennn ay ben de burda durayım bekleyeyim benimde göbüş çıktı biraz bio oil iyi diye duydum çevremden bide Hindistan cevizi yağı 😍 bide genetikmiş sanırım
AnayimBenAna_ ogretmennn iki gebeliğim oldu ikisindede 12. Haftadan itibaren mustela mateenite serum kullandım hiç çatlağım yok
Sren1289 ogretmennn badger, bio oil ve aveeno bakım yağı bu 3nü kullandım 40.haftada catlagım yok ama benim göbeğim de asırı büyük degil genetik mi faydası oldu mu bilmiyorum
durukrl Shea yağı alın doktorlar öneriyor. Ben biooil ve Hindistan cevizi yağı almıştım artık son günlerim. Ama en başında olsaydım shea alırdım çok duydum
Aleynaa8 Lierac ( jel olan) İlk etapta hiç çatlağınız yoksa günde bir sefer kullanmanız yeterli doğum sonrasında da devam edecek gibi buna rağmen çatlıyorsanız yağı alabilirsinizzzzz - kendi satıcısından aldığım bilgidirrrr
Hairdress ogretmennn aslında krem veya yağ markasından ziyade bol su içerek, herhangi bir nemlendirici veya yağ kullanmayı tercih edebilirsiniz. Genetikte varsa çatlar orası ayrı ama en aza indirebilirsiniz. Ben sürekli su içtim, nivea vaseline victoria secret elime ne geçtiyse hergün basenlerim de olmak üzere sürdüm. Son haftamdayım çatlağım yok maşallah diyeyim 😅
Ebrunr Olay tamamen genetik ile alakalı. O yüzden sosyal medyası abartmalara para akıtmayın inanın çoğu eritilmiş vazelin. Nemli tutmak iyidir ama sadece gerilme sebebi ile kaşıntıya iyi gelir. 36. Haftamdayım hiç çatlak olmadı. Aklıma geldikçe ya da gerilme hissettikçe zeytinyağı sürdüm. Sizde Hindistan cevizi yağı, shea buttur ya da zeytinyağı kullanabilirsiniz. Cildi içten beslemeyi unutmayın bol su.
nisaakb ogretmennn 14 haftada başladım. Badger ve lierac her gün sürdüm karnıma karnımda çaylak yok 38 haftadayım. Ama bacaklarım çatlamış keşke bacaklarıma da sürseydim. Çatlamaya müsait bi yapım var bu arada, kremlerin işe yaradığını düşünüyorum
Kukoss Bende 15 olcam, benimde cikti shea yagi, kakao yagi, zeytinyagi ve hindistancevizi yagi karistirip suruyorum. Diger kimyasallari hem istemedim hemde cok onerildi bunlar
Cnsl9802 Kızlar doğumuma 1 hafta kaldı Lierac Phytolastil Çatlak kremi 1 büyük şişe Hindistan cevizi yağı bebek yağı kullanmaya 3. Ayımda başladım 7.5 aya kadar hiç çatlağım olmadı fakat son 1 ayda inanın çok fena çatladım hergün yapmama rağmen ki sadece 13 kilo aldım inşallah sizin olmaz ama tamamen genetik faktörün çok önde olduğunu düşünüyorum doğumdan sonra çatlak tedavisi bilgisi olan varsada önerilere açığım 🌸🌸🌸
Esmakeskin Ben doktoruma sormuştum 12. Haftada gittiğimde kullanmaya başlayabilirsin dedi benimde biraz erken çıktı göbeğim belli ediyor yani kendini şuanlık bioil kullanıyorum ilerleyen zamanlarda Hindistan cevizi yağıyla desteklicem inşallah