Melike-37 Merhaba kızlar 36. Haftamdayım hamilelikte safra kesemde çamur olduğunu öğrendim karaciğer değerlerim yüksek çıkıyordu Dünden beri de kaşınıyorum bugün tahlil verdim kolestaz olmasından korkuyorum Siz de bu durumu yaşayanlar var mı
Melike-37 [silindi] yok yeni öğrenmedim şubat sonuydu öğrendiğimde ilaç tedavisi başlamıştı değerlerim de olması gerekenin ilk ay 3 katıydı sonra 2 kata indi sonra çok az yüksek çıkmıştı alt ast alp değerleri bahsettiğim