Bebito007 Kızlar 38+2 günlük gebeyim. Bugün Nst vardı bebek hareketleri az dedi tekrar istedi yine aynı çıktı kalp atışı vs iyi cumartesi tekrar gel dedi daha önce başına gelen var mı
RiRi22 Bebito007 belki uyuyordur bebek. Tok karına git muz cıkolata gibi tatlı söyler ye hareketlenme olur. Bnm kızım da öyleydi
Gunel99 Bebito007 medstardamı nst ? Benımde bu gun vardı , ılkde cıhaz benmkını olcmus falan dedıler tekrar basa sardıları ıkıncı kez olcum yapdılar cıhazlarında sorun vardır belkı
Bebito007 Gunel99 evet medstar da iki kere ölçtüler cumartesi tekrar ölçecek yine aynı olursa suni sancı dedi