Elif3419 23+2 haftayım bende Ekim sonu kasım başı gibi gözüküyor 2. Gebeliğim sezeryan olacak oğlumdan kalan 3 4 tane uzun kollu zıbın var bir kaç tanede kısa kollu alacam ben soğuk memlekette yaşıyorum o yüzden o zamanlar serin olur diye yavaştan başlıyorum alışverişe belki kısa kollu zıbına ihtiyacım olmaz bile duruma göre alırım yine zaten diye düşünüyorum çünkü çabuk büyüyorlar ve kıyafetlere yazık oluyor gerçekten özellikle ilk 6 ay anlamıyorsun nasıl büyüyorlar oğlumda az almıştım yani yetecek kadar olsa kafi şuan kızım olacak ona da öyle yapacam kıyafete acıyorum giyemiyorlar bile çoğu şeyi 🌸