7 günlük bebegim var anne karninda araknoid kist teşhisi konuldu dogdukranbsonra takip amaçlı kuveze aldilar çok şükür başka sıkıntısı yok beyin cerrahi kistin icinin sivi dolu olduğunu ve beyne baski yaptigi için ameliyat olmasi gerektigini söyledi el kadar bebeğim anesteziyi kaldirabilir mi korkuyorum ama ameliyat olmazsa ilerde baski yaptığı için beyin fonksiyonları etkilenebilirmiş bebegi ameliyat olan var mı?